Jewels Online

Jewels Online

View full screen - View 1 of Lot 7. COLLECTION OF NATURAL AND CULTURED PEARL, DIAMOND AND SAPPHIRE JEWELS (COLLEZIONE DI GIOIELLI CON PERLE NATURALI E COLTIVATE, DIAMANTI E ZAFFIRI) .

COLLECTION OF NATURAL AND CULTURED PEARL, DIAMOND AND SAPPHIRE JEWELS (COLLEZIONE DI GIOIELLI CON PERLE NATURALI E COLTIVATE, DIAMANTI E ZAFFIRI)

Lot Closed

March 15, 02:07 PM GMT

Estimate

1,000 - 2,000 EUR

Lot Details

Description

From a noble Family


COLLECTION OF NATURAL AND CULTURED PEARL, DIAMOND AND SAPPHIRE JEWELS

(COLLEZIONE DI GIOIELLI CON PERLE NATURALI E COLTIVATE, DIAMANTI E ZAFFIRI) 


Comprising: a necklace of cultured and natural pearls to a rose and cushion-shaped diamond and circular-cut sapphire clasp, length approximately 220mm, a necklace with cultured pearls, length approximately 200mm, a cultured pearl and diamond brooch, and a bracelet composed of four engraved plaques, length approximately 190mm, total gross weight approximately 66 grams.  

(Comprendente: due collane, la prima composta da un filo di perle, per la maggior parte di perle naturali, con chiusura in diamanti di taglio a rosa e a cuscino e zaffiri di taglio circolare, lunghezza approssimativa 220mm, la seconda, a catena con perle coltivate, lunghezza approssimativa 200m, una spilla decorata con perle coltivate e diamanti, ed una bracciale composto da una serie di placche incise, lunghezza approssimativa 190mm, peso totale approssimativo 66 grammi.)


Please see Shipping Calculator Link: Click Here